fredag 17 november 2017

Änglar, finns dom?


 I alla fall här hos mig i Syverkstan. Och under årens lopp har de hunnit bli ganska många.



Detta är min lilla skyddsängel som hängde i taket hemma i köket i många år. Numera håller hon till i Syverkstan. Undrar vad hon håller bakom ryggen? Kanske en överraskning.

Det var hon som inspirerade mig till att börja rita änglar. Först hade jag tänkt be mamma som alltid varit bra på att teckna att göra en bild av henne. Men jag var lite otålig och bestämde mig för att försöka själv. Det var tur, för jag tycker själv att jag hade dolda talanger. Roligt var det också, särskilt att göra dem till olika personligheter.



 Den första ängeln som blev ett mönster hjälper till i trädgården. 


Nummer två håller till i köket.


Den tredje är intresserad av att sy och göra lapptäcken.

Alla tre finns som mönster och har på grund av ålder hamnat i reakorgen för 20 kr stycket.
Mönstret finns också som 3-pack för 50 kr.
Du hittar dem i min webshop under fliken Superrea.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Crazy Star