fredag 10 november 2017

Nystart för bloggen

Kul att börja blogga igen. Jag känner att jag saknar min gamla blogg som tyvärr, av randiga skäl och rutiga orsaker rann ut i sanden. Eller vart den nu tog vägen?
Den senaste tiden har det varit Facebook och ibland Instagram och Pinterest som varit mina fönster utåt. Jag tänker inte sluta synas där, men ibland känner jag att jag gärna vill skriva lite mer kring mina bilder.
Bloggen hittar du här på Blogger, men jag kommer att lägga ut länkar på Facebook och Instagram varje gång jag uppdaterar.
Syverkstan i sin nuvarande version fyller snart 10 år, exakt datum är dock okänt, även för mig.
Jag tänkte att jag skulle göra en liten tillbakablick, framför allt bland mina mönster, men givetvis även presentera nya projekt och annat som händer på Syverkstan.


1 kommentar:

  1. Grattis till dina 10 år! Väntar med spänning på flera inlägg/kram Bambi❤️

    SvaraRadera

Crazy Star