fredag 24 november 2017

Black Weekend

Eftersom det är Black Friday idag så får det bli svart i bloggen också. Låter deprimerande men tydligen är den svart eftersom butikernas bokslutssiffror gick från svart till rött den här dagen. Det får det ju att låta lite mindre deprimerande.

Nåväl, mitt svarta här får bli att plocka fram och presentera mönster där svart ingår. Idag föll valet på mina skyddsänglar. Mönstret heter Änglavakt.


Ursprungligen ritade jag dem till en vän som var allvarligt sjuk och verkligen behövde dem. Senare bestämde jag att designa en kudde och en väggbonad och låta dem bli ett mönster så att fler kunde ha dem i sitt hem.
Om du också är sugen på det så hittar du mönstret i min webbshop. Passa på nu när det är Black Weekend hos Syverkstan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Crazy Star